ایران زمین

دیدنیها وزیباییهای ایران . همه جای ایران زیباست ، دوام زیبایی درحفظ ونگهداریست. نه درتخریب دستکاری

ایران زمین

دیدنیها وزیباییهای ایران . همه جای ایران زیباست ، دوام زیبایی درحفظ ونگهداریست. نه درتخریب دستکاری

کسب 202 مدال بین‌المللی و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد

کسب 202 مدال بین‌المللی و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی

خبرگزاری فارس: کسب 202 مدال بین‌المللی و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب 202 مدال جهانی، بین‌المللی و آسیایی در 6 ماه نخست امسال توسط ورزشکاران این استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حبیب حسین‌زادگان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: مازندران مهد پرورش قهرمانان ورزشی است و در 6 ماه امسال تاکنون 202 مدال توسط ورزشکاران استان در عرصه‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی کسب شد.

وی تصریح کرد: کسب 13 سهمیه در المپیک خود افتخاری بزرگ برای ورزش مازندران است و این موضوع نشان می‌دهد که ورزش در استان طرفداران زیادی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: پس از ارزیابی انجام شده در سطح کشور از فعالیت ورزشی مازندران در رده‌های بسیار مطلوب قرا دارد و اقدامات استان در زمینه قهرمان‌پروری مورد توجه مسؤولان ملی قرار دارد.

این مسؤول با اشاره به امکانات محدود ورزشی که در استان وجود دارد، بیان کرد: کسب 202 مدال در 6 ماه نشانه توسعه فعالیت ورزشی در مازندران است.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه به جز در رشته فوتبال که مازندران تیم لیگ برتری ندارد، در سایر رشته‌های ورزشی وضعیت استان مناسب است، افزود: مازندران بالاترین امتیاز در رشته‌های مختلف ورزشی را در اختیار دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه رشته‌های ورزشی معلولان و جانبازان در استان از پیشرفت مناسبی برخودار بود، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که در بخش دیگر رشته‌های ورزشی استان ظرفیت بسیار مناسبی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در تشریح برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در استان از اجرای بیش از 400 برنامه در این هفته خبر داد و یادآور شد: افتتاح پروژه‌های فرهنگی ورزشی را در این هفته در دستور کار داریم.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه ظرفیت مناسبی در توسعه ورزش روستایی استان داریم، گفت: طرح توسعه ورزش روستایی و عشایری در برنامه کاری قرار دارد و تلاش داریم که این بخش از ورزش نیز به توسعه و توازن مناسب برسیم.

انتهای پیام/86004/ن30/

منبع : خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد